Een chill-zondag in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu Een chill-zondag in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu

Een chill-zondag in Miami

Door: Webmaster

28 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Miami

Een nacht vol rum, kielhalen, dukaten en muiterij gaat je niet in de koude kleren zitten dus werd er deze ochtend uitgeslapen tot na het middaguur. Omdat zondag de chilldag bij uitstek is, en het lekker weer was, besloten we lekker bij het zwembad te gaan liggen. Bijgestaan door wat lekkere latino-muziek, gespeeld door een oude muzikant, lagen we languit gestrekt op de zwembadstoelen.

Op een lege maag kun je niet chillen, dus lieten we een aantal sandwiches en kipbrokken aanrukken, vergezeld van het nodige vocht. Ook van de sauna en het bubbelbad werden deze middag weer gebruikt gemaakt. Aan het eind van de middag gingen we weer terug naar de kamer om daar nog wat verder te relaxen. De kamer van Erik en Gerrit was de dag ervoor alleen gebruikt als verkleed- en schminkbasis dus dat was nogal een zooitje. Tot onze blijdschap en schaamte zagen we dat het schoonmaakkarretje voor deze kamer stond, en er een schoonmaakteam van 3 man sterk bezig was de kamer te ontsmetten. Snel liepen we dus naar de aanpalende kamer van Marco, Eric en Marinus. Om het halfuur gingen we even kijken of de kamer al klaar was, maar dat bleek de eerste anderhalf uur niet het geval, en we durfden uiteraard ook niet naar binnen te lopen vanwege de enorme mess die we daar hadden gemaakt.

Gelukkig was het op een gegeven moment gedaan met het schoonmaken en konden Gerrit en Erik terug naar de kamer om te douchen en dergelijke. Ook moest er gegeten worden, en dat gebeurde een beetje gespreid. De een nam wat uit de magnetron, de ander hoefde niks, en Erik…tsja Erik belde zijn vriend van de pizzaboer die in het gebouw zat. “Hello this is Erik from room 242, one spaghetti with meatballs please”. De arme man heeft in zijn leven nog nooit zoveel spaghetti moeten maken als in de dagen dat wij er zaten.

’s Avonds werd er verder weinig gedaan. Er werd wat Amerikaanse televisie gekeken. Aangezien er meer dan 60 kanalen beschikbaar waren in het hotel was er altijd wel wat voor wat we konden waarderen. Aan het eind van de avond besloten we nog even wat te gaan drinken in de hotelbar. Hier werd de vakantie nog eens besproken en kwamen we tot de conclusie dat we het echt top hebben gehad, en het maximale er uit hebben gehaald. Met deze mooie gedachte in ons achterhoofd doken we ons bed in, om ons voor te bereiden op de laatste dag in Miami.

• 30 Oktober 2007 - 18:20

Wilfred:

Jullie zijn zeker maximaal gegaan!

• 31 Oktober 2007 - 10:18

Johan:

Goed dat jullie je als echte Spakenburgers ook aan de zondagsrust houden!!

Volgende ronde bekertoernooi TOV (Baarn)- Spakenburg

• 31 Oktober 2007 - 10:56

Anne-lise:

Jeetje, nog 1 dag maar....
    Geniet er van!