Piraterij @ Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu Piraterij @ Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu

Piraterij @ Miami

Door: Webmaster

27 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Miami

Een grote verassing deze ochtend toen we ontwaakten, we zagen door de ramen dat de zon scheen! De plannen voor die dag waren dan ook snel gemaakt: strand en zwembad. Erik en Marco wilden eerst nog even naar de Nike Shop, omdat dat een dag eerder jammerlijk mislukt was. De rest ging alvast een stoel bezetten bij het aan het strand gelegen zwembad. Het zonnetje scheen ongenadig, dus de mannen hadden zich netjes niet ingesmeerd, wat later op de dag voor een gezond rood kleurtje zorgde.

Omdat we niet zo van het stilliggen zijn, werden er even 2 bodyboards aangeschaft. Het waaide namelijk vrij hard, en daardoor waren er behoorlijke golven. De golven braken redelijk dichtbij het strand, dus wij wilden iets verder de zee in om daar de golven al te pakken. Toen werden we echter teruggefloten door een baywatcher, toen we het water uitkwamen zagen we eigenlijk pas waarom. Er hingen een rooie en een paarse vlag bij het lifeguard-hutje. Rood was vanwege de harde wind, wat onder meer zorgde voor een gevaarlijke onderstroming. De paarse gaf aan dat er ‘dangerous marine life’ aanwezig was. Goed bezig weer :)

Aan het eind van de dag moest er even een tochtje naar de nabijgelegen Wal-Mart gemaakt worden, om bier en dergelijke in te slaan voor de avond. Dit werd met smaak opgedronken tot het tijd werd om om te kleden. De mannen hadden namelijk kaartjes besteld voor een halloween-feest in Miami met Tommy Lee achter de knoppen. Tommy Lee is een bekende drummer, die tegenwoordig ook naam maakt met een liveset met electro-muziek. Op het feest was ook een delegatie van een lokaal modellenbureau aanwezig, voor hun jaarlijkse halloween-ball. Omdat het een halloween party betrof, moesten we dus verkleed. Even nabellen leerde ons dat een verkleedpak voor die avond niet verplicht was, maar we hadden de kostuums al binnen (zie gister) dus besloten we gewoon verkleed te gaan.

Marinus en Gerrit hadden de vorige dag 5 piratenpakken weten te scoren, tezamen met ooglapjes, haken, pistolen en dukaten. Er was ook schmink, nagellak en lippenstift aanwezig dus de mannen gingen maximaal aan de slag met omkleden. Een klein half uurtje later stonden er 5 complete piraten klaar, compleet met oorbellen, zwarte vegen en neptattoos. Met een bestelde taxi raceten we naar South Beach, naar club Mansion. Hier bleek al een behoorlijke rij te staan, alleen niemand was verkleed. We dachten dus dat we alweer behoorlijk voor lul zouden staan, maar gelukkig bleek het binnen mee te vallen en liepen er meer dan genoeg verkleedde mensen rond.

Toen de resident dj de koptelefoon overdroeg aan Tommy Lee besloten we naar voren te gaan. Dit bleek echter een vip-gedeelte te zijn. Gerrit was hier zich van geen kwaad bewust rustig naar binnen gelopen maar de rest werd tegengehouden. Erik wist echter de security-man om te kopen met 100 dollar en zo kregen we 5 vipbandjes om en stonden we met onze pokkels in de vip. Onze piratenpakken waren erg populair bij de vrouwen en we moesten dan ook non-stop poseren voor foto’s. Daar hebben wij gelukkig niet zo veel problemen mee. De avond was voor sommigen pas echt compleet toen er een vrouwtje langs kwam met sigaren. Voor 20 dollar het stuk werden er een aantal aangeschaft en met smaak opgerookt. Tegen vieren werd het steeds rustiger en besloten we de Mansion achter ons te laten en ons weer terug te begeven naar het hotel voor de broodnodige nachtrust.

• 29 Oktober 2007 - 07:42

Daantjie:

Haha zijn jullie toch nog goed weggekomen met die piraten pakken :D

• 29 Oktober 2007 - 08:26

Wilfred:

Volop sfeer die piraten pakken hahaha

• 29 Oktober 2007 - 09:32

Miranda:

Haha...mooie keeltjies!!

• 29 Oktober 2007 - 09:50

Anna:

zie ze staan dan ha ha ha

• 29 Oktober 2007 - 14:30

Ria:

Nou mannen, het is mooi geweest. Voor het hele jaar mooie kleren in de kast. Hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken. Nog een prettige voortzetting. Helaas nog maar 1 dag. Goede reis en hartelijke groeten van ons allen

• 29 Oktober 2007 - 18:27

Eefke:

Wow,jullie zien er goed uit jongens. Lachen!!Veel plezier nog jullie laatste dagie....en een goede terugreis...:-)