Las Vegas Hans Klok + Pamela Anderson - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu Las Vegas Hans Klok + Pamela Anderson - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu

Las Vegas Hans Klok + Pamela Anderson

Door: Webmaster

24 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

De laatste dag in Sin City, hier moest uiteraard het maximale uit gehaald worden. Om die reden stonden Gerrit en Erik om 12:00 op, om mee te doen aan het eerste pokertoernooi van die dag om 14:00. De rest ging shoppen en relaxen bij het zwembad, ook niet verkeerd natuurlijk als je midden in een woestijn zit.

Toen Gerrit en Erik aankwamen bij het pokertoernooi (sit ’n go), bleek het nog even spannend of er genoeg mensen voor waren. Gelukkig meldden zich op het laatste moment nog wat spelers aan zodat we om iets na tweeën konden beginnen met spelen. Het ging redelijk goed totdat er een speler all-in ging. Erik had een paart tienen in z’n hand en besloot mee te gaan. Helaas was de hand van de tegenspeler hoger en dus lag Erik er uit. Gerrit had meer geluk en speelde speler voor speler weg tot er nog 3 man om de tafel zaten. Gerrit besloot hierop zijn tactiek iets aan te passen en de twee overige spelers elkaar weg te laten spelen zodat hij in ieder geval zeker was van een tweede plek (dus een geldprijs). Dit gebeurde kort daarna, en dus was Gerrit nog over met een andere speler, die beduidend meer fiches had dan Gerrit. Toen de andere speler voorstelde om het prijzengeld te delen, ging Gerrit hier dan ook graag op in en zo werd de prijzenpot van 312 dollar verdeeld tussen Gerrit en de ander. Leuk succesje dus!

Hierna gingen Gerrit en Erik nog even kijken in wat bekende hotels/casino’s. Onder meer werden Excalibur, Palms en Luxor aangedaan. Allemaal zeer mooie locaties, al hadden we van Excalibur wel iets meer verwacht. Luxor daarentegen overtrof weer onze verwachtingen. Deze gigantische piramide bleek van binnen nog veel kolossaler dan dat hij van buitenaf al leek. Het thema Egypte kwam overal in de aankleding terug en was erg mooi om te zien.

We hadden afgesproken elkaar rond 18:00 weer te treffen in het hotel om ons klaar te gaan maken voor de Hans Klok show. Hier vertrokken we rond 19:00 heen. We konden onze besproken kaarten ophalen bij de box-office. Net als elke zaal waren er verschillende soorten plekken beschikbaar, met daaraan uiteraard verschillende kostenplaatjes. Deze mannen gingen uiteraard voor de duurste plekken van 108 dollar per stuk, in het vak recht voor het podium. Hier hadden we erg mooi zicht op de trucs en assistentes van Hans Klok.

De show bleek erg goed te zijn en hoewel van sommige trucs de werking toch redelijk bekend was door het programma ‘Goochelaars ontmaskerd’, bleek Hans ons toch enorm te kunnen verbazen. Niet alleen met zijn mooie trucs en illusies, maar ook met de show er omheen.

Natuurlijk kwamen we niet puur voor Hans Klok, maar waren we ook zeer benieuwd naar zijn assistente Pamela Anderson. Halverwege de show werd ze tot groot plezier van de mannen in de zaal geïntroduceerd. Natuurlijk kent iedereen haar wel van tv, maar ook in het echt is het een enorm mooie vrouw. Ook al is ze 40 jaar, ze heeft een figuurtje waar menig 20-jarige jaloers op kan zijn. En natuurlijk heeft ze ook enorme grote oorbellen, prachtig om te zien! Ze kon ook nog wat Nederlands zelfs: ‘noiken in de koiken’.

Na de show liepen we de zaal uit, en bleek het mogelijk om nog even op de foto te gaan met Hans en de assistentes. Dit konden we natuurlijk niet aan onze neus voorbij laten gaan en dus hebben we een mooi plaatje met mr. Klok en zijn bevallige assistentes. Helaas was Pamela hier niet bij .

Omdat we een korte nacht voor de boeg hadden gingen we snel naar huis, na nog even ingezet te hebben op de blackjack-tafel. Bij de tickets voor de show zaten namelijk bonnen waarmee je je inzet kon verdubbelen als je won. Het lot bleek ons gunstig gezind en zo hebben we weer een deel van de toegangsprijs terug verdiend.

Foto's: http://www.nongetjie.nl/fotos/2007/07_10_24_amerika_las_vegas_hans_klok/index.php

• 26 Oktober 2007 - 07:02

Willeke:

Nou, hè, wat een emoties voor jullie allemaal

• 26 Oktober 2007 - 12:49

Ria, Peter En Jos:

Hallo mannen. Wat zijn er mooie dingen in de wereld, hé.

• 28 Oktober 2007 - 09:17

Tara:

tonny vond het wel jammer dat pamela niet op de foto stond!!