Las Vegas Rockstar-/Partybus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu Las Vegas Rockstar-/Partybus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nongetjie - WaarBenJij.nu

Las Vegas Rockstar-/Partybus

Door: Webmaster

23 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Another day in Vegas. Alleen was het ’s ochtends geen glitter en glamour voor de boys, want de camper moest schoongemaakt en ingeleverd worden. Naïef als we zijn, dachten we met een half uurtje de camper wel schoon te hooveran, maar die vlieger ging helaas niet op. Iedereen moest op z’n knieeen en zelfs de velgen van de camper werden weer netjes schoon gelapt. Rond 11:30 gingen we het laatste ritje maken met de camper, naar het inleverpunt van Cruise America. Dit ging allemaal van een leien dakje, en de vriendelijke medewerkers waren zeer te spreken over onze schoonmaakkwaliteiten, en we kregen dus ook alle borg e.d. terug.

Met een taxi werden we terug vervoerd naar de Strip, waar we nog twee dagen in een hotel zouden verblijven. We hadden geboekt in een van de langst aanwezige hotels in Las Vegas, het Sahara Hotel, waar onder andere Elvis Presley regelmatig te vinden was.

Voor de rest van de dag was het plan om weer de nodige hotels en casino’s te bekijken. Eerste op de lijst was de Venetian, een zeer bekend hotel. In dit hotel is een stukje Venetie nagebouwd, compleet met gondeltjes. Bij binnenkomst kijk je al gelijk je ogen uit naar de prachtige muur- en plafondschilderingen. Echt verbazingwekkend werd het toen we naar het winkelcentrum (in het hotel zelf!) gingen. Hier konden we kennis maken met Venetie, het San Marcoplein was op schaal nagebouwd, en de bootjes met toeristen voeren af en aan, bestuurd door zingende gondeliers, maar omdat wij niet zo van de opera zijn, lieten we dit maar aan ons voorbij gaan.Verder was het plafond boven dit plein erg mooi, hierop was een (bewegende) wolkenhemel te zien. Naarmate de dag vordert kleurt het plafond mee, en ’s avonds is er dan ook een Italiaanse sterrenhemel te bewonderen.

Caesars Palace was tweede op de lijst. Ook hier weer een plafond met wolkenhemel, maar ja, what else is new? Het romeinse thema van dit hotel was mooi verwerkt in de vele terrasjes en winkeltjes en er waren volop beelden van goden te bewonderen. Er was zelfs een compleet Paard van Troje nagebouwd. Ook erg mooi was het romeinse aquarium met allerhande soorten vissen er in, die zwemmen tussen romeinse beelden op de ‘zeebodem’.

Na deze twee hotels gingen we terug naar ons eigen hotel, om nog even te chillen. We hadden namelijk voor de avond weer wat leuks gepland. Tijdens de rit met de Hummer Limo kwamen we namelijk ook een rockstar-partybus tegen van hetzelfde bedrijf. Wij als partybus-lovers konden Las Vegas natuurlijk niet verlaten zonder ook in de partybus gezeten te hebben en daarom hadden we voor deze avond de bus geboekt. Maar eerst even wat drinken op de hotelkamer. Gelukkig was er op de gang een ijsmachine waardoor de jagermeisters-redbull er goed ingingen.

Tien uur werden we opgepikt bij het hotel, en konden we gaan partyen like rockstars. We hadden wat mooie muziek meegenomen van The Noize Suppressor, en met wat lekkere Italiaans/Nederlandse beats reden we op en neer over de strip. Met hier en daar de nodige pi(t)(s)stops uiteraard.We hadden overdag al geregeld dat we op de gastenlijst stonden van één van Vegas’ bekendste en mooiste clubs: Pure. Voor het hotel waarin Pure zich bevond (Caesars Palace) werden we om middernacht afgezet. En zonder in de lange rij te hoeven staan werden we (gratis) naar binnen gelaten. Ja deze mannen weten de dingen wel te regelen hoor in Vegas :). Binnen genoten we van de mooie mensen en het nodige bier. Een betere afsluiter van een dag in Vegas kan je je niet wensen toch?

Foto's: http://www.nongetjie.nl/fotos/2007/07_10_23_amerika_las_vegas_partybus/index.php

• 26 Oktober 2007 - 07:04

Willeke:

Schoonmaken, zullen we het daar ff over hebben? Gerrit z'n kamer in hotel mama is klaar, hoor! Bedje gespreid.En omdat de eigenaresse van het hotel zelf ook in de States zit als-t-ie terugkomt, meldt ze even dat de laundry ook beschikbaar is.... Gratis.

Hartelijke groeten dus van B&W en goede terugreis volgende week.

• 26 Oktober 2007 - 07:48

Daantjie:

Aha! Nu snap ik je smsje :D

• 26 Oktober 2007 - 13:01

Ria, Peter En Jos:

Kunnen we nog één van jullie met een Hummer thuis verwachten of zijn jullie allemaal rutje? O ja, als jullie niet meer je beroep kunnen uitoefenen ligt er misschien nog een toekomst als paaldanser.

• 26 Oktober 2007 - 15:42

Gerrit: